sobota, 10 sierpnia 2013

Ważne ! ! !

http://www.change.org/petitions/petition-to-marvel-studios-to-produce-a-film-based-on-the-character-loki-portrayed-by-tom-hiddleston

To jest link do strony z petycją do Marvela i to nie byle jaką petycją! Obecnie brakuje jeszcze 456 głosów (jest już ponad 7000!) do tego, by ją wysłać. A czego dotyczy? Otóż tego, by powstał osobny film o nikim innym, jak Lokim ;)) Wejdźcie, weźcie udział i pomóżcie, aby realizacja tej petycji doszła do skutku! Zajmie to tylko chwilkę, a jaki może być efekt! 

Pozdrawiam ciepło, 
Kinnisidee


18 komentarzy:

  1. Hej :)

    Wysłałaś petycje?
    Ja tak :P Ciekawe ile musimy czekać na decyzje :D

    Lokietta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! ;)
      Miło wiedzieć, że zagląda do mnie chociaż jedna osoba, dziękuję Ci za to, że znajdujesz czas! :*
      Petycję oczywiście złożyłam i to szybciutko, jak tylko się o niej dowiedziałam! Mam nadzieję, że to wyjdzie... Głosów powoli przybywa, więc bądźmy optymistami! Oby nie trzymali nas długo w niepewności... To będzie jeszcze gorsze, niż czekanie na premierę nowego Thora!
      Pozdrawiam,
      Kinnisidee

      Usuń
    2. Cześć! ;)
      Miło wiedzieć, że zagląda do mnie chociaż jedna osoba, dziękuję Ci za to, że znajdujesz czas! :*
      Petycję oczywiście złożyłam i to szybciutko, jak tylko się o niej dowiedziałam! Mam nadzieję, że to wyjdzie... Głosów powoli przybywa, więc bądźmy optymistami! Oby nie trzymali nas długo w niepewności... To będzie jeszcze gorsze, niż czekanie na premierę nowego Thora!
      Pozdrawiam,
      Kinnisidee

      Usuń
  2. :D

    Jesteś jedyną osobą z mojego towarzystwa z która mogę rozmawiać o Lokim i mitologii nordyckiej więc zawsze znajde czas by wpadać na twojego bloga :):)


    Lokietta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awwww :3
      Ja rozmawiać na te tematy mogę bez końca, więc jak coś to wal śmiało! ;)
      Jak myślisz: W nowym "Thorze" Loki zdradzi, czy nie zdradzi?

      Usuń
    2. O czym możesz rozmawiać bez końca? O tym, jak Loki urodził konia czy o tym, jak razem z Thorem przebrał się za kobiety by odebrać młot Thora? Na moje to nie wygląda na tematy dla rozmów nastolatek.

      Usuń
  3. witam sorry że tak długo nie zaglądałam ale po prostu nie miałam czasu, film o Lokim toby było... no po prostu nie wiem co powiedzieć chciałam zaznaczyć że teraz potrzebne jest 396 podpisów, postaram jak najbardziej rozprzestrzenić wiadomość o petycji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem ;) Bardzo dobrze, rozprzestrzeniaj ile wlezie! No, liczba potrzebnych osób wolno, ale na szczęście ciągle maleje.

      Usuń
  4. Co do twojego pytania
    1. Loki może walczyć u boku Thora ale pewnie nawet w walce bedzię chciał osiągnąć swój cel lub coś podobnego. Loki nie robi rzeczy bezpodstawnie ma plany wewnątrz planów, intrygę w intrydze.
    Wiec jeśli Loki ma mieć jakieś korzyści w tej wojnie na pewno je wykorzysta ( pewnie by jeszcze bardziej zranić brata na przykład nie pomagając Jane wcale bym się nie zdziwiła jeśli by tego nie zrobił :))
    nawet jeśli ma przy tym pocierpieć jak widzieliśmy w trailerze.
    2.Jest też druga opcja według mnie znacznie łatwiejsza i pewnie nie wykorzystuje całego potencjału tej postaci. Loki może walczyć wściekły na brata ale pod koniec może go zdradzić. Jak zwykle w jego przypadku :)
    Pamiętaj że Tom Hiddleston ma podpisaną z Marvelem umowę na jeszcze kilka filmów z Lokim więc następny film jakikolwiek by nie był musi być ściśle związany z fazą drugą. Więc cokolwiek by się nie stało w Thorze 2, Loki will return :D


    To co tu napisałam jest czysto moją sugestią i nie chciałąm nic spoilerować :P

    Pozdrawiam i dzięki za chęć przeczytania moich refleksji na ten temat :)

    Lokietta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, o spoilery się nie martw, już tyle teorii wymyśliłam/przeczytałam na temat nowego "Thora" że łolaboga! (Tu pozdrawiam serdecznie dziewczęta z filmweb'u, może któraś to czyta :] ) :P Byłam ciekawa co Ty o tym myślisz... Coś mi się wydaje, że wykorzystają ten pierwszy punkt z Twojego komentarza... A może raczej mam nadzieję, że tak będzie... Taka zwykła zdrada jest zbyt...oczywista/prosta. Jeżeli Loki tak sobie weźmie i zdradzi, to moim zdaniem zrobi się z niego taki zwykły, przewidywalny badass niestety. Ale! Właśnie! Tu się pojawia sprawa umowy Toma z Marvelem. Jeżeli ma podpisane 5 kontraktów, a to jest dopiero 3 film, to chyba nie powinni z niego zrobić typowego villian'a... Bo wtedy dwa pozostałe wiałyby trochę nudą... Loki knuł, knuje i knuć będzie (miejmy nadzieję) ;)
      Pozdrawiam,
      Kinnisidee

      Usuń
  5. Hej :)

    Dsiney miał nową ekspozycje razem z Marvelem i wypowiadali sie aktorzuy z Thora: Tom Hiddleston Natalie Portman i sir Anthony Hopkins, pokazali też nowy klip z filmu którego nie ma jeszcze w sieci ale jest opis : Jane Foster jest w Asgardzie, gdzie zostaje poddana badaniom nie mającym nic wspólnego z medycyną. Rozmawia z Asgardczykami na temat urządzenia, które ci nazywają "kuźnią dusz", a ona "generatorem pola kwantowego". W Jane jest jakaś mroczna energia, która przekształca się by zwiększyć swe możliwości obrony. Jane jest w śmiertelnym niebezpieczeństwie. Przychodzi Odin, który cieszy się, że w końcu poznał Jane. Kobieta jest zdziwiona, że Thor mu o niej opowiadał.

    Rany ciekawie się zapowiada :P

    Wiesz co według mnie Loki nigdy nie był takim stu procentowo złym bohaterem w Thorze, w Avengersach miał chwile gdzie jego maska nienawiści i szaleństwa się łamała i widać było że jednak ma w sobie troche uczuć. Może to wykorzystają w filmie jak myślisz?

    Wspominałaś coś o filmwebie :D chodzi ci o Temat "Spekulacje" który teraz dobil do 7 części czytam to raz na jakiś czas i naprawde jest to fascynujące :D Mają dziewczyny pomysły to trzeba im przyznać :)


    Lokietta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)
      Słyszałam o tym, ale jeszcze nie miałam okazji dowiedzieć się co się tam działo, oprócz tego, kto był, więc dzięki wielkie za więcej informacji!
      No to Jane będzie miała jakąś większą rolę, niż tylko bycie dziewoją Thora, dobrze! Zresztą można było się tego spodziewać po drugim zwiastunie :P
      Uważam, że w Thorze Loki ogólnie nie był zły, tylko bardzo zraniony. Potem na Bifroście Odyn powiedział mu co powiedział, Loki się podłamał, puścił, a potem popadł w złe towarzystwo no i się zaczęło. Ale w Avengers też nie jest do końca zły, zakłada maskę i sobie badassuje z rozżalenia. Moim zdaniem mogą to wykorzystać :)

      Taaak, chodzi o spekulacje :D Pojawia się tam pomysł za pomysłem i czasem trudno nadążyć. Wystarczy nie wchodzić tam przez kilka godzin i już ma się zapewnione ze 3/4 strony lektury. Zapraszam Cię serdecznie do przyłączenia się do nas, nowe osoby są zawsze mile widziane! :)

      Ps. Dzisiaj może nowy rozdział wieczorkiem :)
      Pozdrawiam,
      Kinnisidee :)

      Usuń
  6. Czy to nie przesada? Dla kogo oglądacie filmy o SUPERBOHATERACH? Dla bohaterów czy ich wrogów? Loki w komiksie miał być postacią NEGATYWNĄ. Osobiście sądzę, że Tom nie pasuje do tej roli. Loki był straszny, zły, szalony, sadystyczny... Wymieniać dalej? Wy traktujecie go, jak biednego, wewnętrznie rozdartego chłopczyka. *płaczę nad swoimi komiksami i prawdziwym, marvelowskim Lokim*
    Lady Mandarin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ktoś woli "tych złych" to ogląda dla nich. Jeśli preferuje dobrych - oni są magnesem przyciągającym do filmu/komiksu.
      Myślę, że większość z nas wie jaki jest "prawdziwy" Loki ( kawał z niego drania itd.) i widzimy różnice między tą postacią w filmie, a komiksie, spokojnie :) Po prostu taka wizja Lokiego zakorzeniła nam się w głowach i natchnęła do pisania różnych fanfików.
      Nie płacz nad komiksami, bo szkoda ich!
      Pozdrawiam,
      Kinnisidee 3:}

      Usuń
    2. Cóż, jesteś jedną z tych nielicznych ałtorek ff o Lokim, które nie pieklą się na tego typu komentarz. To dobrze, że przyjęłaś to w ten sposób, ale według mnie za dużo wciskania na siłę Lokiego do filmu, gdzie być go nie powinno (patrz "Thor 2"). A sam film o nim jest, jak dla mnie trochę dziwnym pomysłem. Jednak zawsze lepszym niż wystąpienie avengersów w "Fineaszu i Ferbie" (tak, niestety to prawda).
      Lady Mandarin

      Usuń
  7. Faktycznie, trzeźwo myśląc, tzn. zapominając na chwilę o tym, że osobiście Lokiego bardzo lubię ( W każdym wydaniu - tego komiksowego, mitologicznego i filmowego), faktycznie - w TTDW nie powinno się upychać na siłę zbyt wielu scen z nim. Zobaczymy jak to będzie...
    Co do osobnego filmu - jestem zdecydowanie na tak, chociaż nie mam pojęcia co możnaby w nim zawrzeć... Same motywacje działań, przemyślenia itd? To jednak nie zmienia faktu, że z chęcią bym taką produkcję Marvela obejrzała. Nawet jeśli byłaby nudna masakrycznie \0_0/

    OdpowiedzUsuń
  8. I'm sorry, but I have no idea how I can help. I can't do anything with it. The Blogger did not even inform me about the fact that someone has chosen this option. I chose this option with my second account and I can cancel it in the same way.
    Can't you do this? :(

    Kinnisidee 3:}

    OdpowiedzUsuń